Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

This will be a dual language post, I do hope you don’t find this annoying but consider yourself warned😛 And for Estonians reading, this is not going to be a direct translation, I find those awkward and clumsy. Now, lets begin!
The Estonian Glambox is a pretty new thing, I think the first box was this January. Until this month, Glambox was I think 9,99€ or 9,79€, something around that. Now it’s 7,99€ plus shipping. I decided to jump on board this month to make my birthday a tad more special. And that it did! It comes in a brown box with a pretty pink ribbon tied around it.
Eesti Glambox on üpris uus, esimene oli vist jaanuaris. Ma otsustasin selle kuu oma tellida, et mu sünnipäev oleks veidi erilisem. Ja seda eesmärki see ka täitis. Kuni selle kuuni oli Glamboxi hind 9,99€ või 9,79€, täpselt ei mäleta. Sellest kuust alates on hind 7,99€ pluss saatmiskulu. Glamboxi serveeritakse meile pruunis karbis, mis on ilusa roosa paelaga kinni seotud.

This is what it looks like when opened, there’s a card with greetings and whatnot and on the other side, a list of the products, brief descriptions and their full size prices.
Selline näeb karp avatuna välja, sees on kaart, millel on tervitused ja üldine info ning teisel pool loetelu toodetest, lühikirjeldused ja täistoote hinnad.

And now lets get to what was in it!
Ja nüüd vaatame, mis karbi sees oli!


* Laurence Dumont Bio Chocolat Epilation Bandes – these are wax strips for legs and body with 100% natural ingredients and argan oil. This is the only product I haven’t tested yet because I’m allergic to aloe (weird, I know) and I’m a bit scared to try. I will test it eventually though, on a small patch first ofcouse. So sorry, this one gets no opinion yet. Full product, price 9,30€.
Need on vaharibad jalgadele ja kehale, koostis on 100% looduslik ja sisaldab ka argaaniaõli. See on ainuke toode, mida ma veel katsetanud ei ole ning seda sellepärast, et ma olen kummalisel kombel aaloele allergiline ning ei ole veel julgenud. Lõpuks võtan selle ikkagi ette, ükski asi ei jää katsetamata! Aga hetkel arvamust veel ei ole. Täistoode, hind 9,30€.


* 4U Naturals scented candle – oh how I adore this! It smells divine! The only downside with this candle would be the price. For just one small tea candle it’s 1,50€. So it’s definitely for those special occasions.
See küünal mulle kohe hullupööra meeldib! Lõhn on imeline. Ainuke miinus on see, et hind on ühe teeküünla kohta kõrge – 1,50€. Nii et see pole kohe kindlasti igapäevaseks kasutuseks.
* Escada Rockin Rio Limited Edition EDT – as it says on the card, this is a fun seductive aroma that will add the scent of summer sun to your skin. Well I don’t know about that but it is a fun and young scent. For me it’s much too lighthearted, I tend to go for heavier scents but I do like it regardless. What I didn’t like was that it isn’t a spray tester, it’s one of those where the lid has a stick on it. I definitely prefer sprays because I’m crazy clumsy. The full size is 30ml and 38€.
Nagu kaart ütleb, Rockin Rio on lõbus võrgutav aroom, mis lisab su nahale suvesooja päikese hõngu. Selle kohta ei oska ma kommenteerida, et kas just päikese hõng aga lõbus ja noortepärane on see lõhn küll. Minu jaoks jääb ta liiga kergeks, ma kannan raskemaid lõhnu. Mis mulle ei meeldinud, oli see, et see tester ei ole spray, ma olen natuke liiga kohmakas nende pisipudelitega. Täissuurus on 30ml ja hing 38€.
* Himalaya Herbals Purifying Neem Mask – 100% natural. Now this is my personal miracle. I have tried dozens of face masks and nothing has ever worked for me, everything irritates my sensitive and easily annoyed skin. Not this! Not only did it not aggravate my crazy skin, it made it soft and my pores are much smaller! I’ll say it in capital letters if I may – LOVE! I will run like the wind to buy this after I’m done with the small tester. The full size is 75ml and the price is incredibly reasonable at 4,50€.
100% looduslik. Vot see on minu isiklik ime siin pakis. Ma olen katsetanud lugematuid näomaske ja mitte miski ei ole minu nahale meeldinud, kõik eelnevad on mu närvilist nahka ärritanud. See mitte! Mitte ainult, et ei ärritanud, see tegi mu naha ka pehmeks ja mu poorid on märksa väiksemad. Uskumatu! Selle järgi ma jooksen küll kohe poodi kui tester läbi saab. Täissuurus on 75ml ja hind on väga mõistlik – 4,50€.
* Decléor Harmonie Calm Soothing Milky Cream – this is meant for sensitive, dry and normal skin. The result should give you a relaxed and soft skin. This I quite like. It suits my skin type, the scent is really subtle and nice and my skin feels moisturized. However since it’s so crazy expensive, I think I’ll be sticking to my current moisturizer which is cheaper and does the same thing. The full size is 50ml and price is 50,30€.
Selle kohta öeldakse kaardil, et kõrge vastupanujõuga siidine ja kreemjas päevakreem tundliku ning kuiva ja normaalse naha hoolduseks. Tulemuseks on lõõgastunud, elastne ja pehme nahk. See kreem mulle päris meeldis, sobis mu näonahale, lõhn oli meeldiv ja õrn ning mu nahk on hästi niisutatud. Sellegipoolest kuna selle hind on üpris astronoomiline, siis ma jään oma kreemi juurde, mis on odavam ja teeb sama asja. Täissuurus on 50ml ja hind 50,30€.


* John Frieda Collection, Frizz-Ease shampoo & Conditioner, Serum – these are meant for everyday use and are supposedly color safe. My hair is incredibly temperamental and doesn’t like a lot of things so it didn’t surprise me that this set didn’t suit them. I did quite like the serum but the shampoo and conditioner don’t work for me, my hair felt heavy and limp. And I must say I really don’t like to test any products that come to the shower with me from these plastic packages. These are nearly impossible to open with wet hands. The shampoo and conditioner come in 250ml size for 8,65€ and the serum in 50ml for 15,35€.
See komplekt on mõeldud igapäevaseks tarvitamiseks ja on väidetavalt värvitud juustele ohutu. Minu juuksed on erakordselt nõudlikud ja tujukad ning neile ei meeldi väga paljud tooted, nii et mind eriti ei üllatanud, et ka see komplekt mulle ei sobi. Seerum mulle päris meeldis aga šampoon ja palsam mitte, mu juuksed tunduvad rasked ja tuimad. Ja veel pean mainima, et mulle ei meeldi selle testri pakend, duši all märgade kätega on seda samahästi kui võimatu lahti saada. Šampooni ja palsami täissuurus on 250ml hinnaga 8,65€ ja seerum 50ml 15,35€.


* Rich Pure Luxury Intense Moisture Shampoo – now if you’ve read my previous review on Rich products, you know that I’m a complete fangirl of theirs. So even though I have this is the large pump bottle, I was all yay to find it in the package. It’s a nice 80ml travel size shampoo so I’ll be saving it for the summer, one less huge bottle to drag with me then. If you want to know what I think about the Rich products, do go check out my review on them from the reviews archive. The full size of this is 250ml for 9,90€.
Kui te olete mu eelnevat arvustust lugenud, siis te teate, et ma olen täielik Richi toodete fänn. Nii et kuigi mul on see šampoon olemas suures pumbaga pudelis, ma rõõmustasin ikkagi, nähes seda 80ml pudelit. Seda on hea suvel kaasa tassida, üks suur pudel vähem, mida peab kaasa vedama suvilasse. Kui huvitab, mida ma Richi toodetest arvan, siis selle leiab review arhiivist. Täissuurus 250ml, hind 9,90€.
* Dr. Scheller Thistle Oil & Chia Seeds – this is a moisturizer that’s supposed to protect the skin from drying and premature aging. This is quite apparently meant for very dry skin, it was way too much for me sadly. But I think if you have trouble with extremely dry skin, this is a moisturizer to try out. Full size 40ml, price 11,99€.
See päevakreem peaks kaitsema nahka kuivamise ja enneaegse vananemise eest. See on päris kindlasti mõeldud väga kuivale nahale, minu jaoks oli see kahjuks liiga rammus. Aga kindlasti soovitan proovida, kui olete üks neist väga kuiva nahaga tegelastest, see ehk aitaks ja hind ei ole ka mõrvarlik. Täissuurus 40ml, hind 11,99€.


* Revlon Soft Dimension Powder Shadow in Pink Sands – ahhh the product that made the box for me! This is a full sized trio and surprisingly enough it’s like they read my mind. I’ve been looking for something like this for quite some time. It’s eerie really😀 But these are very soft, blend well and I just love them. What more is there to say? Thank you, Glambox! This is a full product and the price is 10,90€.
See on see, mis minu jaoks oli kogu karbi parim. See trio on täissuuruses ning natuke hirmuäratavalt paistavad nad mõtteid lugevat, ma olen selliseid toone otsinud juba üsna pikalt. Need lauvärvid on pehmed, hästi hajutatavad ja mina olen selle karbi üle väga õnnelik🙂 Aitäh, Glambox! See on täistoode ja hind on 10,90€.


And hey, have some swatches!🙂

So to conclude this epic, I am over the moon happy with my first Glambox and I will most certainly stick to it for as long as it stays this nice (or hey, maybe even nicer!). Well worth the money, thumbs up!

Kokkuvõtteks, mina olen väga väga rahul oma esimese Glamboxiga ja kindlasti jätkan selle tellimist kuni see püsib sama hea või isegi ehk parem. Kindlasti oma raha väärt!
Neil on see kuu selline asi, et kui tutvustad Glamboxi oma sõbrannale (ehk siis mõlemad ostate), siis tuleb neile teatada ja mõlemad saavad lisatoote. Nii et lugege ennast tutvustatuks ja kui keegi tahab olla minu sõbranna ja saada lisatoodet, siis saada mulle e-mail! kirikadawn@gmail.com

Mine vaata järgi – Glamboxi koduleht.