Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , ,

Today, lets talk about the Estonian Glambox for June! The pictures are slightly… odd. Simply because I took them in the summer house and couldn’t find a good place to take them so you’ll have to settle for summery sunshiny pictures (oh bummer XD).
Täna räägime juuni Glamboxist! Pildid on seekord sellised omapärased kuna ma tegin need suvilas ja seal ei olnud just ideaalset kohta pildistamiseks. Nii et suvised ja päikest täis pildid, oh õudust😀


This is what the box looks like this month, with a pretty ribbon. The Himalaya scrub I bought from their store because I loved the sample. It’s a really nice and affordable scrub, recommend!
Sel kuul on karp selline, mulle paela värv väga meeldib🙂 Himalaya koorija ostsin nende poest kuna mulle näidis väga väga meeldis. Tõesti hea ja samas odav ka, soovitan soojalt!
Töpfer moisturizer – this was left out from my last months box so I got it now. It seems to be for babies but it says on the back that it’s ideal for adults as well. It was nice, nothing spectacular. I used one sample up but I’ll be keeping the second one for my kid to try out, she gets the most epic dry skin in the winter, maybe this will help a bit. We’ll see! I don’t want her to use stuff meant for adults, she can smear tons of chemicals on herself all her life. Right now she can do without all that. Hopefully. I don’t know the full size price of this.
See jäi eelmise kuu karbist välja ja saadeti mulle nüüd. Kirjelduse järgi on mõeldud küll titadele aga taga öeldakse, et sobib täiskasvanutele ka. Proovisin ja oli täitsa okei, ei midagi rabavat. Ühe kasutasin ära, teist hoian oma tütrele proovimiseks, tal on talvel täiesti eepiliselt kuiv nahk, ehk see aitab. Täiskasvanute kraami ma tema peal ei kasuta, tonnide viisi kemikaale jõuab ta oma elu jooksul endale isegi näkku määrida, võiks alustada leebemalt. Täissuuruse hinda ei tea.


Batiste Dry Shampoo – ahhhh the squeals of joy when I found this in my box! Believe it or not but I have never tried a dry shampoo and I have held this one in my hand countless times, thinking whether I should try it or not. Since I have darker crazy red hair, the thought of white fuzz in my hair doesn’t really sound tempting, that’s what has kept me back. But now I got to try it! And I really do like it! First time I screwed up and sprayed too close so that wasn’t nice. Second time went a lot better. Not only did it not show in my hair, it took care of the oil perfectly and even added some volume! Which is a small miracle since I have heavy hair and they tend to get pretty flat against my head. This came in the small 50ml size and the price of it is 2.50€
Oh neid rõõmukilkeid, kui ma selle karbist leidsin! Uskuge või ei aga ma ei ole kuivšampooni mitte kunagi proovinud. Põhiliselt seetõttu, et mul on küllaltki erksat tooni tumedamad punased juuksed ja valge kama paistaks sellelt uskumatult hästi silma. Aga nüüd sai proovitud! Esimest korda läks katsetamisega nii, et oh õudust, lasin liiga lähedalt. Teist korda aga oli tunduvalt parem, valget värki ei jäänud näha, õli tõmbas ka usinasti endasse ja isegi volüümi sai juurde. Mis on omaette ime, mul on rasked juuksed ja seetõttu kipuvad pea pealt väga lamedaks jääma. See purk on 50ml ja hind 2.50€
Caribbean Breeze Aloe Burn Relief – this is meant for soothing sunburns, bug bites or other stuff that causes irritation, redness or pain. It has lidocaine in it so it must work. I couldn’t test it simply because I’m allergic to aloe and to me this would have ended up pretty bad. In the two weeks I didn’t find a volunteer with sunburn or bug bites either. It’s been raining so bad that all the mosquitoes are wherever they hide and so nobody has been bitten much. I am certain it would work though, lidocaine always works. Full size 250ml for 9.95€ which I think is a very nice price-amount relationship.
See on mõeldud leevendamaks päikesepõletust, putukahammustusi ja mida kõike veel, mis punetab-sügeleb-valutab. Selles on lidokaiin, nii et kindlasti töötab. Mina ei saanud katsetada, ma olen aaloele allergiline ja minu jaoks oleks see pidu päris kehvasti lõppenud. Kahe nädala jooksul ei suutnud leida vabatahtlikku, kes prooviks kuna vihma muudkui sajab ja sajab ja sääsed on peidus ja päikesepõletus pole ka vihmaga kerge tulema. Aga igatahes lidokaiin koostises tähendab, et see raudselt aitab. Muud mitte, siis vähemalt valu võtab ära. Täissuurus 250ml ja hind 9.95€, väga hea hinna ja koguse suhe.
L’Occitane Amande Shower Oil – oh dear Lord, the scent of it is just amazing! Seriously, I wish I could somehow magically make my blog smell of this stuff. However while it foams well and everything is nice, it leaves a sort of a film on my body which I hate. I don’t like moisturizing body washes and stuff like that, simply because I want to be squeaky clean instead of oily when I leave the shower, that’s just me. I wish it didn’t leave it, I’d love to have like a huge bottle of the stuff! Even though… wait for it… the full size is 250ml and 17.20€!
Oh püha püss, kus see lõhnab hästi! Tahaks, et saaks maagiliselt oma blogi selle järgi lõhnama panna. Samas kuigi vahutab hästi ja lõhnab imeliselt, mulle üldse ei meeldinud, et jättis nahale sellise õlise kile. Mulle ei ole kunagi ükski niisutav dušigeel meeldinud, ma tahan pesemast tulles olla kiuksuvalt puhas, mitte õline. Samas paljudele just meeldib, ei pea kreemitama ja nii. Igatahes kui seda väikest asja poleks, ma ostaks suure pudeli. Olgugi, et hind on silmipimestav. Täissuurus 250ml ja hind… 17.20€.


Dr. Scheller Jojoba Oil & Schisandra Smoothing Moisturizing Care – yeah. Another Dr. Scheller. And like the previous ones, this doesn’t suit me. Turns me into an oil bomb and breaks me out while at it (because it makes me that oily). Sad sad. So I don’t know. It’s certainly good for someone but not me. The scent is nice though, very mild and natural. Full size 40ml for 12€.
Njah, järjekordne Dr. Scheller. Nagu eelmised, ka see ei sobi mulle, muudab mind rasvapommiks ja seetõttu tekitab mulle punne. Kurb. Ma ka ei tea, kellelegi kindlasti sobib aga mulle mitte. Lõhn on samas mõnus, pehme ja looduslik. Täissuurus 40ml ja 12€.
Himalaya Herbals Protein Shampoo – soap free daily shampoo. Well. I love it that it’s natural. But other than that, it’s very hard to tell with shampoos. Mostly it’s the conditioner that counts. This one cleaned my hair alright. The difference with my usual RICH shampoo is that this seems to not last as long. I’m lucky that I only have to wash my hair twice a week but with this, I was oily and bleh on the morning of the third day (I washed before sleeping so basically it lasted one day and two nights). So not the most impressed. Cheap though! 200ml for 3.90€
Seebivaba igapäevaseks kasutuseks mõeldud šampoon. Noh jah. Mulle meeldis, et on looduslik. Aga muidu on šampoonidega päris keeruline, neid on raske hinnata sest tavaliselt on ikka palsam see, mis suurema vahe sisse teeb. See šampoon pesi juuksed ilusti puhtaks küll aga puhtus ei püsinud eriti kaua. RICHi šampooniga pestes ma pean pesema kaks korda nädalas. Sellega püsisid juuksed puhtad kaks ööd ja ühe päeva nende ööde vahel. Mitte just kõige mõnusam tulemus. Aga odav kraam! 200ml saab kätte 3.90€ eest.
Himalaya Herbals Nourishing Skin Cream – this is a moisturizer that is meant for both face and body and says it’s non-greasy. I am pretty hesitant about things that claim to be for all my body. I mean yes, okay, there’s skin everywhere but my face is a lot more complicated then my body. I have very sensitive dry skin on my face, hands and feet but all the rest of me does just fine with pretty much no moisturizing. I do use House of Gloi pumpkin butters after every shower but it’s actually not critical that I do so, just makes me feel nice. Anyway that aside, this moisturizer was nice. And that’s it. Nothing spectacular. And it did make me a bit greasy. But yes, my skin is insane so most likely it would work just fine for most people. I do recommend you try this since you can’t beat the price. If you don’t like it, you haven’t spent a fortune. Full size 50ml for 2.95€.
See kreem on mõeldud nii kehale kui näole ja väidetavalt ei ole rasvane. Ma olen üsna kahtlustav asjade suhtes, mis väidavad, et on kogu komplektile kuna okei, nahk on nahk aga mul on näonahk väga erinev kehast, mu nägu, käed ja jalad on väga kuivad aga ülejäänud keha saab vabalt hakkama ilma igasuguse kreemita. Ehkki ma kasutan House of Gloi kehavõid peale dušši aga võiks vabalt ka ilma olla. Igatahes see kreem oli päris okei, ei midagi erilist. Mind tegi küll pisut õliseks aga mu nahk on sõge ka, ma pakun, et paljudele sobiks. Ma soovitaks proovida küll kuna hind on selline, et isegi kui ei sobi, pole ka midagi hullu. Täissuurus 50ml ja hind 2.95€.


Institut Arnaud Rituel Visage Exfoliating Gel – gentle facial exfoliating gel. Oddly enough there was only a teensy weensy drop in mine so there was only enough to try it out on my forehead. Seriously, there was so little of it in there. From that though, it seemed nice. There were loads of exfoliating particles that didn’t scratch my skin and my forehead felt nice after using it. However I would have liked it if the tube was full. Or at least had enough for the entire face😀 Cause this was kind of funny. But I think that once I use my Himalaya scrub up, this may well be the next scrub I purchase. Maybe. Full size 50ml for 13.90€.
Õrn näokoorimisgeel. Kummalisel kombel oli seda ainult häääästi natukene. No nii pisut, et sain ainult lauba peal proovida. Väga veider. Igatahes sellest laubakoorimisest selgus, et tegu on mõnusa asjaga, palju peeneid koorivaid osakesi, mis ei kraapinud nahka ja laup oli mõnus ja sile. Siiski oleks mulle meeldinud, kui tuub oleks täis olnud. Või vähemalt sisaldanud piisavalt, et terve näo peal katsetada. Siiski, ma arvan, et kui mu Himalaya ükskord otsa saab, siis see võib täitsa vabalt järgmine ost olla. Võibolla. Täissuurus 50ml ja hind 13.90€.
Geisha chocolate – yep, as always.
Nagu alati, kaasas ka Geisha šokolaad.
Super Stardikas – this is a prepaid phone card. Why? I do not get it. Really. I’m obviously not in need of it, otherwise I would have bought it myself. I have a number and a contract and no need for a prepaid card. Oh well.
Miks? Ei saa aru. Kui mul seda vaja oleks, ma ostaks selle ise. Mul on olemas number ja leping ning ei mingit vajadust kõnekaardi järele. Hämming. Aga okei.

So… overall…
Cons:
This was a pretty disappointing box to me. First of all they say that every month you get 2-3 full sized products. This month there was a mini version of the Batiste dry shampoo and no other full sized products. If you don’t count the prepaid card which I don’t. It did make the decision of whether to get the next months box really difficult. At first I was sure that this is it for me. But two weeks down the road I decided that maybe it was a hiccup and I’m giving it one more month and then I’ll decide whether to stop ordering it or not.
Another personal disappointment was that in the box there was a card for L’Occitane. Point being that if you buy 15€ worth of stuff in their store, you get a free 30ml hand cream. While that is awesome and all, it only applies to the L’Occitane store in Tallinn and I have no way of getting there before this campaign is over. It’s a bummer for me because I’ve heard so much good stuff about their hand cream and I’d really love to try it. But yes, no can do. This isn’t the fault of the Glambox team though, that I don’t live in Tallinn🙂
And what’s up with the empty scrub?
Seekordne Glambox oli üsna pettumustvalmistav. Esiteks nad väidavad, et iga kuu saad 2-3 täissuuruses toodet. See kuu oli miniversioon Batiste’i kuivšampoonist ja ei miskit muud. Kui kõnekaarti mitte lugeda ja ausalt, seda ma küll ei loe. See otsus, et kas järgmise kuu karp tellida või mitte, tuli ikka väga raskelt. Alguses olin kindel, et aitab. Aga kaks nädalat on möödunud ja leidsin, et olgu, üks kord veel. Ja siis otsustan, kas tellin edasi või mitte.
Teine pettumus minu jaoks isiklikult oli see, et karbis oli selline kaart, et kui ostad L’Occitane poest 15€ eest, saad 30ml kätekreemi tasuta. See on ju väga tore aga pood on Tallinnas ja enne kampaania lõppu mina Tallinnasse küll ei satu. Millest on tohutult kahju, ma olen nende kätekreemist nii palju head kuulnud, et oleks kangesti proovida tahtnud. Tallinna elanikele on see aga ainult tore ja no Glamboxi tiim selles süüdi ei ole, et ma Tallinnas ei ela😀
Ja mis teema selle tühja näokoorijaga on?

Pros:
Loved the Batiste! And I love it that they’re starting to include L’Occitane. Since they tend to stick to their brands a lot (I mean Himalaya and Dr. Scheller are in every month), I’m hoping they’ll have more of their stuff next month. I’m dreaming of trying their hand cream, maybe they’ll fulfill my wish🙂 One can hope!
And I like the color of the ribbon this month😀
Hey, there are always good things too!
Batiste oli äge! Ja mulle meeldib, et karpi on lisandunud L’Occitane. Kuna nad tunduvad püsivat samade brändide juures (Himalaya ja Dr. Scheller on igas karbis ju), siis loodan, et järgmine kuu saab veel nende kraami. Äkki isegi kätekreemi? Väga tahaks, ehk mu lootus läheb täide🙂 Loota ju ikka võib!
Ja pael oli see kuu ilusat värvi🙂
Alati on häid asju ka!

Glambox Estonia. Ma ikkagi soovitan, ehkki see kuu oli, nagu ta oli. Kui kohe ei julge, soovitan oodata ja vaadata, mis järgmisel kuul juhtub, ehk läheb jälle paremaks. Mina veel alla ei anna igatahes. Ehkki kui järgmine kuu on samasugune, siis ilmselt küll.